u039Du0395u039F.jpg

School Image

16

 

Η μαθήτρια της Β΄ Τάξης του σχολείου μας Ελένη ? Μαρίνα Βοτσαΐτη, που διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Διηγήματος «Όσα φέρνει ο Ταχυδρόμος»,παρευρέθηκε στην επίσημη παρουσίαση του βιβλίου, που εξέδωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.Πρόκειται για ένα συλλογικό τόμο 25 διηγημάτων που εξέλεξαν οι κριτικές επιτροπές του διαγωνισμού. Το βιβλίο διατίθεται αποκλειστικά από τα ταχυδρομεία όλης της χώρας.

  Η επίσημη παρουσίαση του βιβλίου έγινε την Τετάρτη 10 Μαΐου 2017 και ώρα 19:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ευαγγελικής Σχολής, Λέσβου 4, Νέα Σμύρνη.

   Τον διαγωνισμό προκήρυξε η Ευαγγελική Σχολή Σμύρνης σε συνεργασία με τα «Ελληνικά Ταχυδρομεία» με σκοπό την ανάδειξη της δυναμικής του γραπτού λόγου στην έκφραση ιδεών και συναισθημάτων που ενισχύουν την ανθρώπινη επικοινωνία.

Για μια ακόμη φορά συγχαίρουμε εγκάρδια τη μαθήτριά μας και της ευχόμαστε πάντα να προοδεύει και να ανεβαίνει ψηλά.

Ακολουθούν εικόνες από την τελετή βράβευσης καθώς και ο έπαινος για τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό.

ALVL1946.JPG

ALVL1905.JPG

ALVL1764.JPG

 

ALVL2165.JPG



 

 

 Την Παρασκευή , 10 Μαρτίου 2017 , στις 11.00 π.μ. , στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας, το «Άρμα Θεσπίδος», ο νέος θεσμός λαϊκού θεάτρου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ, παρουσίασε το έργο «Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης» ,του  σπουδαίου Γάλλου  κωμωδιογράφου Μαριβώ.

    Πρόκειται για ένα παιχνίδι μεταμφιέσεων που κινεί επιδέξια ο Οργκόν, πατέρας της Σύλβια που σκοπεύει να παντρευτεί τον Ντοράντ. Για να μάθει ποιος στ' αλήθεια είναι ο Ντοράντ, ζητάει άδεια από τον πατέρα της να αλλάξει θέση με την υπηρέτριά της Λιζέτ, όταν εκείνος τους επισκεφθεί. Ο πατέρας της συμφωνεί γνωρίζοντας πως και ο Ντοράντ σκοπεύει να κάνει το ίδιο ακριβώς παιχνίδι. Θα παρουσιαστεί ως υπηρέτης και ο υπηρέτης του Αρλεκίνος, θα μεταμφιεστεί σε Ντοράντ.

      Στο έργο, η πραγματική αγάπη υπερβαίνει και καταργεί τους ταξικούς διαχωρισμούς που η κοινωνία έχει επιβάλει στα άτομα από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις. Ήταν  μια κωμωδία για  την πραγματική ταυτότητα των ανθρώπων, την τυραννία των κοινωνικών ταμπού και τον θρίαμβο της αληθινής αγάπης.

 Μ? αυτή,  λοιπόν,  την «παιχνιδιάρικη διάθεση» το «Άρμα Θέσπιδος» για δεύτερη χρονιά έφερε την ψυχαγωγία του καλού θεάτρου εκεί που πραγματικά χρειάζεται, στο σχολείο μας.

Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές της παράστασης. Ειδικότερα τον κ. Χρήστο Στρέπκο-σκηνοθέτη , που με ιδιαίτερη χαρά και μέριμνα πρωταγωνίστησε στην υλοποίηση της όλης παράστασης.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_121702.jpg

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_121739.jpg

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_122112.jpg

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_122051.jpg

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_121927.jpg

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_122216.jpg

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20170310_121927.jpg

 

 

  Το Γυμνάσιο Ευηνοχωρίου επισκέφτηκε την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017, η κ.Σταθοπούλου Ιωάννα, Κοινωνική Λειτουργός MSc, επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Αιτ/νίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ», προκειμένου να μιλήσει στους μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας για το μείζον κοινωνικό πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού.

Η ενημέρωση έγινε με μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων, στα οποία οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον. Αφού, λοιπόν, χωρίστηκαν σε ομάδες,πραγματοποιήθηκε συζήτηση στην τάξη για τον ορισμό & τις μορφές της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού καθώς  και για  τις επιπτώσεις του. Οι μαθητές μέσα από μελέτες περιπτώσεων κατανόησαν γιατί η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός δεν είναι αποδεκτά από το σχολείο. Ακολούθησε συζήτηση για το ρόλο του θύτη, του θύματος και του παρατηρητή. Έγινε αντιληπτό ότι δεν πρέπει να σιωπούμε, όταν πέφτουμε θύματα βίας ή όταν είμαστε παρατηρητές τέτοιων φαινομένων αλλά ότι πρέπει να μιλάμε.

Στο τέλος , οι μαθητές παρακολούθησαν βίντεο που σχετίζονταν με το θέμα και ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος. Στη συζήτηση  ακούστηκαν οι απόψεις των μαθητών για τα αίτια και τους τρόπους εκδήλωσης της βίας και προέκυψαν ιδέες για εναλλακτικούς τρόπους πρόληψης, αντιμετώπισης, ανάληψης ευθυνών και ρόλων, ανάλογα με τις ειδικές συνθήκες του κάθε σχολείου.

Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη δράσηέγινε στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Μ? ένα βιβλίο ποτέ δεν φοβάμαι...», που υλοποιείται τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά.

 

 

 

 

 

    Το Γυμνάσιο Ευηνοχωρίου επισκέφτηκε την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017, η κ. Καραϊβάζογλου Κατερίνα, παιδοψυχίατρος, απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, Διδάκτωρ της  Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών,επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Ημέρας για Παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές της ΕΨΥΠΕΑ Μεσολογγίου, προκειμένου να ενημερώσει γονείς και μαθητές για τον εθισμό στα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

 Η πρόσκληση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Μ? ένα βιβλίο ποτέ δεν φοβάμαι...», που υλοποιείται τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά.

  Διάσπαρτες είναι οι αναφορές που βρίσκουμε καθημερινά σε εφημερίδες, περιοδικά και ειδήσεις για τον εθισμό στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Παιδιά και έφηβοι ξοδεύουν αρκετό χρόνο στον κόσμο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, παραμελώντας το διάβασμα, την οικογένεια και τους φίλους.

  Η παιδοψυχίατρος αφού έκανε μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του Διαδικτύου,μίλησε με πολύ κατατοπιστικό τρόπο για την χρησιμότητά του αλλά και για τους κινδύνους που συνδέονται μ? αυτό.

   Παρουσίασε τις επιπτώσεις που έχει στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων η υπερβολική ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα κινητά τηλέφωνα και τους έδωσε χρήσιμες συμβουλές τονίζοντας ότι βασική ασπίδα για την προστασία από τους κινδύνους του Διαδικτύου είναι αφενός η ενημέρωση και αφετέρου η αναζήτηση βοήθειας είτε από την οικογένεια είτε από το σχολείο είτε από χρήσιμες ιστοσελίδες του διαδικτύου , όπως είναι :

http://saferinternet4kids.gr/

http://www.saferinternet.gr/  ,

http://www.safeline.gr/  κ.α.

 Τέλος, ενημέρωσε για τις δομές που υπάρχουν στη χώρα μας προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο εθισμός στο Διαδίκτυο.

Αυτές είναι:

  • Μονάδα απεξάρτησης 18 Άνω- Τμήμα παθολογικής χρήσης Διαδικτύου, τηλ: 213-2054359, 213-2054360

  • Μονάδα Εφηβικής Υγείας Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Α. Κυριακού, τηλ: 210-7710824, 2132009806

  • Ειδικό Τακτικό Ψυχιατρικό Ιατρείο Παιδιών και Εφήβων για την αντιμετώπιση του εθισμού στους Η/Υ και το Διαδίκτυο (Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης), τηλ: 2310892417

  • Συμβουλευτική υπηρεσία φοιτητών προς αντιμετώπιση της παθολογικής χρήσης Η/Υ και Διαδικτύου (Φοιτητική Λέσχη Α.Π.Θ.), τηλ: 2310992654

     Γονείς , μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την παρουσίαση ενώ πολλοί μαθητές διατύπωσαν ερωτήματα σχετικά με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

   Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Ημέρας ΕΨΥΠΕΑ Μεσολογγίου και ειδικότερα  την κ. Καραϊβάζογλου για  τον πολύτιμο χρόνο που διέθεσε για να  μας κατατοπίσει με τις επιστημονικές γνώσεις που διαθέτει πάνω σ? αυτό το φλέγον καινωνικό πρόβλημα.

 

 

 

 

 

 

IMG_20170207_084413.jpgIMG_20170207_084440.jpgIMG_20170207_084458.jpgIMG_20170207_084512.jpg