u039Du0395u039F.jpg

School Image

16

 

ΕΚΘΕΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΥΗΝΟΧΩΡΙΟΥ

 

Σχολική χρονιά

 

2021-2022


 

  1. 1.Μαθητικό δυναμικό

Μαθητικό δυναμικό(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΟΙΤΟΥΝΤΩΝ)

 

 

ΑΓΟΡΙΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ

Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

       18

     24

42

Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

       15

     21

36

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

       15

   19

34

  1. 2.Αλλοδαποί, παλινοστούντες μαθητές

ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ Α ΓΥΜΝ.

2

2

4

ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ Β ΓΥΜΝ.

2

2

4

ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ Γ ΓΥΜΝ.

3

 

3

  1. 3.Επίδοση μαθητών
  • Η φοίτηση των μαθητών ήταν επαρκής. Η επίδοση των μαθητών ήταν στ μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποιητική.
  1. 4.Φοίτηση και διαγωγή μαθητών
  • Δεν μειώθηκε η διαγωγή σε κανένα μαθητή.

Δεν έγινε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος σε κανένα μαθητή.

Γ. Φοίτηση- σχολική ζωή

      

Τη σχολική χρονιά 2021-2022 το σχολείο μας λειτούργησε με έξι τμήματα (δύο η Α΄, δύο η Β΄, δύο η Γ΄ )

   Διδάχτηκαν τα μαθήματα που προβλέπονται από τα αναλυτικά προγράμματα.

   Πρόγραμμα πρόσθετης διδακτικής στήριξης δεν εφαρμόστηκε .

   Στη μεταφορά των μαθητών δεν υπήρξαν προβλήματα. Η μεταφορά γινόταν με λεωφορείο του ΚΤΕΛ (αστικό και υπεραστικό) και ταξί.

       Δεν πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές συναντήσεις με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, λόγω προληπτικών μέτρων για την αποφυγή διασποράς του covid 19.Η βαθμολογία των μαθητών επιδόθηκε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

       Στις αρχές της σχολικής χρονιάς έγιναν εκλογές για την ανάδειξη νέου συμβουλίου γονέων και κηδεμόνων.

     

Η σχολική βιβλιοθήκη λειτούργησε πολύ ικανοποιητικά, σύμφωνα με την υπεύθυνη καθηγήτρια της βιβλιοθήκης. Εκτός από τον δανεισμό βιβλίων στη βιβλιοθήκη οι μαθητές καταφεύγουν και διαβάζουν, αν δημιουργηθεί κάποιο κενό, ή αναζητούν γνώσεις για κάποιο μάθημά τους από το διαδίκτυο ή τιμωρούνται με ωριαία αποβολή σε κάποιο μάθημα. Επίσης οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας χρησιμοποίησαν αρκετές φορές τη βιβλιοθήκη σε κάποιο μάθημα για διδασκαλία στο χώρο αυτό ή για προβολή εκπαιδευτικής βιντεοταινίας .

  • Η σχολική υγιεινή ήταν καλή.
  • Επάρκεια διδακτηρίων υπάρχει.
  • Το εργαστήριο φυσικών επιστημών λειτούργησε ικανοποιητικά.
  • Το εργαστήριο πληροφορικής ικανοποίησε μερικώς τις ψηφιακές ανάγκες του σχολείου καθώς δεν υπάρχει επάρκεια εξοπλισμού και εποπτικών μέσων.
  • Γυμναστήριο δεν υπάρχει, όμως η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων χρησιμοποιείται και για γυμναστήριο, όταν ο καιρός είναι βροχερός.
  • Βραβεύσεις μαθητών

 

Διαγωνισμός Ποίησης, τον οποίο διοργάνωσαν τα ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια « Παναγία η Προυσιώτισσα» στον οποίο κερδίσαμε το πρώτο βραβείο http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/362-a-vraveio-poiisis-gia-mathitria-tou-gymnasiou-evinoxoriou

5.Εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδρομές

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ

Έγιναν τέσσερις περίπατοι αυτή τη σχολική χρονιά σε τόπους ευρισκομένους σε μικρή απόσταση από τη σχολική μονάδα, εντός του διδακτικού ωραρίου με στόχο κοινωνικοποιητικό, ψυχαγωγικό, παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό.

Συγκεκριμένα:

  • Στις 5/10/2021 : Επίσκεψη στο Ευηνοχώρι και τα παιδιά ασχολήθηκαν με αθλητικές δραστηριότητες
  • Στις 3/11/2021: Επίσκεψη στο Ευηνοχώρι και τα παιδιά ασχολήθηκαν με αθλητικές δραστηριότητες
  • Στις 12/1/2022: Επίσκεψη στο Ευηνοχώρι και τα παιδιά ασχολήθηκαν με αθλητικές δραστηριότητες.
  • Στις 15/3/2022: Επίσκεψη στο Ευηνοχώρι και τα παιδιά ασχολήθηκαν με αθλητικές δραστηριότητες

         ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

             Έγινε μια εκπαιδευτική επίσκεψη και των τριών τάξεων στο Μεσολόγγι στις 17/03/2022.Η Α τάξη επισκέφτηκε τον Κήπο των Ηρώων, η Β το Αρχαιολογικό Μουσείο και η Γ το Βυρώνειο κτήριο.

         ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

             Έγιναν τρεις εκπαιδευτικές εκδρομές:

1) Διήμερη εκδρομή της Γ Γυμνασίου στην Αθήνα, στις 7-8/04/2022.

2) Διήμερη εκδρομή της Β Γυμνασίου στην Αθήνα, στις 12-13/05/2022.

3) Μονοήμερη εκδρομή της Α Γυμνασίου στην Λευκάδα, στις 13/05/2022

  1. 5.Μαθητικές κοινότητες

     Οι μαθητικές κοινότητες συγκροτήθηκαν και λειτούργησαν σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων και μετά από παρότρυνση του συλλόγου των καθηγητών συνεργάστηκαν σε προγράμματα και δραστηριότητες του σχολείου.

Λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιουργήθηκαν λόγω covid 19 οι γονείς και μαθητές ενημερώθηκαν με e-mail:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ -Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο

  • Ενθαρρύνετε τα παιδιά να ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ που είναι αναρτημένες στο σχολείο και να εφαρμόζουν τα μέτρα υγιεινής:

-         Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού και να κρατούν αποστάσεις από τους ηλικιωμένους ή τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας.

-         Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.

-         Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.

  • Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.
  • Αποθαρρύνετε τα παιδιά να συνωστίζονται σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα.

Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ :

Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 2105212058

Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215 215 6060

  1. 6.Εκδηλώσεις δραστηριότητες

 

Υλoποιήθηκε ένα πρόγραμμα σχολικών Δραστηριοτήτων πολιτιστικού περιεχομένου «Η φωνή του Βλαχογιάννη» με συμμετοχή μαθητών της Α και Β Γυμνασίου με πρώτη συνάντηση των μαθητών με την ιστορικό κ. Ευθυμίου Μαρία στη Δημοτική Πινακοθήκη Μεσολογγίου. Το ανωτέρω πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Η δράση ξεκίνησε με δραστηριότητες που είχαν στόχο να ενισχύσουν στους μαθητές τις αξίες της φιλίας και της αλληλοβοήθειας. Έτσι όλοι οι μαθητές στόλισαν για τα Χριστούγεννα το δέντρο της Αγάπης συνεργαζόμενοι με το MakeAWish και υλοποιώντας έτσι το όνειρο ενός μικρού παιδιού, της Αδελαΐδας 7 ετών, με ανίατη ασθένεια

http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/353-dentro-agapis-gymnasiou-evinoxoriou

     Επίσης στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος "Αστέρι της Ευχής" μαθητές μας σε συνεργασία με το Λύκειο Ευηνοχωρίου σχεδίασαν το δικό τους αστέρι.    https://makeawish.gr/diagonismos2022/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CE%A3%CF%87%CE%B5%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B5%20%CF%84%CE%BF%20%CE%91%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B9%20%CF%83%CE%BF%CF%85%20-%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%B1%20%CE%93%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82%20&%20%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82%20%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B7%CF%82.pdf

Συμμετοχή και στο μαθητικό Εικαστκό Φεστιβάλ της ΔΕ Αιτ/νίας αφιερωμένου στον πρόωρο θάνατο ενός παιδιού https://www.aixmi-news.gr/koinwnia/ekdilwseis/item/116973-ston-doriti-zois-vasili-ploymi-afieronetai-to-eikastiko-mathitiko-festival

Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ο Συντονιστής αλλά και τα μέλη της ομάδας συμμετείχαν σε επιμορφώσεις για την αντιμετώπιση, πρόληψη και ερμηνεία των φαινομένων βίας στη σχολική κοινότητα καθώς και για τη σχολική διαμεσολάβηση

http://voulabarla.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

Εν συνεχεία καταβλήθηκε προσπάθεια οι μαθητές όλοι να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν βιβλία που σχετίζονται με την πρόληψη της βίας θέλοντας να επεξεργαστούν έννοιες όπως φόβος, ενσυναίσθηση, αγάπη , εκτίμηση, συμπαράσταση. Έτσι γνωρίσαμε στους μαθητές το βιβλιόδεντρο που δημιουργήθηκε από μαθητές προηγούμενων ετών χρησιμοποιώντας ως υλικά ένα κομμάτι δέντρου και αλουμινόφυλλα , στα οποία μετά από έρευνα σημείωσαν τους τίτλους βιβλίων που αναφέρονται στον εκφοβισμό. Στόχος μας να θωρακιστούν όλοι οι μαθητές και να μάθουν όχι μόνο να μιλούν για τα περιστατικά βίας αλλά και να βοηθούν πάντα τον διπλανό τους.http://voulabarla.blogspot.com/2022/04/blog-post_29.html

Στις 7 και 8 Φεβρουαρίου εκπαιδευτικοί του σχολείου, γονείς και κηδεμόνες ενημερώθηκαν για τη δυνατότητα συμμετοχής τους σε εκδήλωση για τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου ενώ οι μαθητές μας ενημερώθηκαν για την ασφαλή χρήση των τεχνολογιών, τον Διαδικτυακό εκφοβισμό και πήραν μέρος και σε κυνήγι θησαυρού που διοργάνωσε το Κέντρο.

http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/354-imera-asfaloys-diadiktyou-epainoi-kai-vevaioseis-symmetoxis

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της βίας και του Εκφοβισμού. Η Ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για όλους να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού , ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές τους συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις Με αφορμή αυτή την ημέρα υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις: Συνεργασία του σχολείου με το "Χαμόγελο του Παιδιού "και το YouSmile  στην εκστρατεία "ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ". Συγκεκριμένα δημιουργήθηκε βίντεο από τους μαθητές της Γ΄ τάξης με στόχο να αντιληφθεί η μαθητιώσα νεολαία ότι πρέπει να αντιδρά σε φαινόμενα βίας και να μην επιτρέπει τέτοια φαινόμενα να γίνονται ανεκτά. Δημιουργήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου με τη συμμετοχή όλων των μαθητών το σύνθημα " STOP - ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ". Επιπλέον μαθήτρια της Β΄ τάξης είχε την πρωτότυπη ιδέα να πλέξει χρησιμοποιώντας τη βελόνα και τις κλωστές της το σύνθημα "ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ" Απεστάλη ηλεκτρονικά και συμπληρώθηκε από τους μαθητές ερωτηματολόγιο για τον εντοπισμό φαινομένων βίας και εκφοβισμού.(https://forms.gle/WbwXpv71yxCUJty88).

Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου εδώ:

https://docs.google.com/forms/d/12tNE8XF_NS88s9xHUcXMTvNnLoP15ExG55rpfZnHng0/edit#responses

Δημιουργία αφίσας για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα αθλητικής βίας.http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/355-dimiourgia-afisas-gia-tin-evaisthitopoiisi-ton-mathiton-se-themata-athlitikis-vias-apo-tous-mathites-tou-v2-tmimatos

Παρουσίαση από μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης των βιβλίων "ΜΑΖΙ" της Ε. Πριοβόλου και "ΑΜΙΛΗΤΗ ΑΓΑΠΗ" της Λ. Π. Ανδρουτσοπούλου , που αναφέρονται σε μορφές βίας. Συζήτηση - Εξαγωγή συμπερασμάτων. Ενθάρρυνση και ενίσχυση των μαθητών για εμπλοκή σε θετικές δράσεις , όπως η συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Ερυθρού Σταυρού: 1) "Φαντασία να υπάρχει" και 2) " Ο Εθελοντής του Ερυθρού Σταυρού μέσα από τα παιδικά μάτια"http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/357-symmetoxes-ston-diagonismo-fantasia-na-yparxei-kai-o-ethelontis-tou-erythroy-stavroy

και

3)

Ανάρτηση καταλόγου βιβλίων για τη βία στην ιστοσελίδα και σε χώρους του σχολείου http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/356-katalogos-vivlion-gia-ti-via 

Συνέντευξη της Συντονίστριας της ομάδας στα τοπικά ΜΜΕ για την ευαισθητοποίηση όλων

http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-39-39/2014-02-28-17-40-10/351-panellinia-sxoliki-imera-kata-tis-vias-sto-sxoleio-draseis-tou-gymnasiou-evinoxoriou

Μάιος : Αποδοχή πρόσκλησης από το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ Αγρινίου για ξενάγηση της Γ΄ Γυμνασίου στην Αρχαία Καλυδώνα.Προηγήθηκε συζήτηση με τους μαθητές για τις ανάγκες αυτών των παιδιών και η συνάντηση υλοποιήθηκε μέσα σε κλίμα σεβασμού, αγάπης & αποδοχής της ιδιαιτερότητας

http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-39-39/2014-02-28-17-40-10/359-gymnasio-evinoxoriou-synantisi-ksenagisi-sto-arxaio-theatro-tis-kalydonas-apo-tous-mathites-tou-en-e-e-gy-l-agriniou

Δημιουργία Κρυπτόλεξου για τη λεκτική βία και ανάρτηση του στο σχολείο

http://gym-evinoch.ait.sch.gr/index.php/2014-02-16-16-27-51/360-dimiourgia-kryptoleksou-gia-ti-lektiki-via-kai-ton-ekfovismo

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Το σχολείο συμμετέχει στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων καταρτίζοντας σχέδια δράσης σε τρεις άξονες. Το πρακτικό του σχολείου επισυνάπτεται.

.

  1. 7.Διδακτικά βιβλία
  • Τα βιβλία των μαθητών σχεδόν στο σύνολό τους τα παραλάβαμε και τα μοιράσαμε έγκαιρα.
  1. 8. Στοιχεία για την κτηριακή κατάσταση του σχολείου
  1. 1.αύλειος χώρος
  2. 2.Αιθουσα πολλαπλων χρήσεων
  3. 3.βοηθητικοί χωροι αιθουσας πολλαπλων χρήσεων
  4. 4.εργαστηριο τεχνολογίας
  5. 5.εργαστηριο φυσικων επιστημων
  6. 6.εργαστήριο καλλιτεχνικών
  7. 7.εργαστηριο πληροφορικης
  8. 8.εργαστηρι αγγλικών
  9. 9.εργαστηρι γαλλικών
  10. 10.διαδρομοι
  11. 11.βοηθητικοί χώροι διαδρόμων
  12. 12.αιθουσες
  13. 13.βιβλιοθηκη σχολείου
  14. 14.γραφείο γυμναστριας
  15. 15.γραμματεία σχολείου
  16. 16.γραφειο καθηγητων
  17. 17.γραφειο διευθυντη –υποδιευθυντη
  18. 18.λοιποι βοηθητικοί χώροι\
  19. 19.τουαλέτες μαθητών
  1. 9. Στοιχεία για το διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό

Ο αριθμός των διδασκόντων ανέρχεται σε 19 εκπ/κούς, εκ των οποίων οι 7 είναι άνδρες και οι 12 γυναίκες. Από τους διδάσκοντες οι 11 είναι οργανικά τοποθετημένοι, και οι υπόλοιποι είναι αποσπασμένοι (διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου) .

Το σχολείο μας δεν έχει επιστάτη και φύλακα.

  1. 10. Προτάσεις σε θέματα οργάνωσης και λειτουργίας του σχολείου

            Από την εμπειρία και μάλιστα πολυετή των διδασκόντων στο Γ/σιο Ευηνοχωρίου παρατηρούμε τα εξής:

  1. α) Σαν σχολείο παρουσιάζει ιδιαιτερότητα γιατί δέχεται μαθητές από έξι διαφορετικά δημοτικά σχολεία της ευρύτερης περιοχής. Τα περισσότερα παιδιά είναι από αγροτικό-κτηνοτροφικό οικογενειακό περιβάλλον και έχουν ανάγκη από ενισχυτική διδασκαλία. Το υπουργείο δεν έχει διασαφηνίσει μέχρι σήμερα τα ακόλουθα σχετικά με την ενισχυτική διδασκαλία:

       αν παρέχεται δωρεάν μεταφορά των μαθητών στα ΣΚΕΔ..

       αν παρακολουθούν μόνο ένα μάθημα μετά πως θα επιστρέφουν στο σπίτι τους οι μαθητές αφού τα τοπικά δρομολόγια είναι κάθε τρεις ώρες (οι μαθητές θα χάνουν πολύτιμο χρόνο για μελέτη κατά την μεταφορά τους)

Για την επίλυση των παραπάνω θεωρούμε ότι πρέπει να δημιουργηθεί   ΣΚΕΔ στο σχολείο μας αμέσως μετά τη λήξη των μαθημάτων. Για την υλοποίηση της πρότασης απαιτείται και ανεξάρτητο δρομολόγιο/α μεταφοράς των μαθητών μετά την λήξη του προγράμματος της ενισχυτικής διδασκαλίας.

Το σχολικό μας συγκρότημα , όπως γνωρίζετε, έχει ένα εργαστήριο πληροφορικής, ένα εργαστήριο φυσικών επιστημών, εργαστήριο καλλιτεχνικών , εργαστήριο τεχνολογίας και βιβλιοθήκη. Δεν έχει όμως τουαλέτες για κορίτσια σε σωστό χώρο (εξυπηρετούνται από τις τουαλέτες της αίθουσας των πολλαπλών χρήσεων που βρίσκονται σε χώρο μακρινό και μη ελεγχόμενο τις ώρες των μαθημάτων. Προτείνεται η κατασκευή των τουαλετών στο αρχικό χώρο όπως-είχε σχεδιασθεί αρχιτεκτονικά (όπου σήμερα λειτουργεί το εργαστήριο πληροφορικής) και η πληροφορική να γίνεται στο εργαστήριο του Λυκείου.

Εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς 2022-2023, ελπίζουμε να λειτουργήσει το πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας.

           Τελειώνοντας θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για η συνεργασία.

                                                                                                Ευηνοχώρι,23/06/2022

Ο Διευθυντής

       α/α

                                                                                           ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΤΗ ΚΩΝ/ΛΑ

Το πρώτο βραβείο ποίησης κέρδισε  μαθήτρια της Γ’ τάξης  του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου   για τη συμμετοχή της στον 9ο Μαθητικό Διαγωνισμό « Μελοποιημένη Ποίηση» ,που οργάνωσαν τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια «Παναγία Προυσιώτισσα» .

Η μαθήτρια του σχολείου συμμετείχε στο διαγωνισμό με το  ποίημα που φέρει τον τίτλο «Μέσα στον κόσμο...εσύ»

Να συγχαρούμε τη μαθήτρια  και να της ευχηθούμε η Παναγία να την καθοδηγεί και να της δίνει δύναμη προκειμένου να υλοποιηθούν όλοι οι στόχοι και τα όνειρά της.

Ακολουθεί το ποίημα:

« Μέσα στον κόσμο....εσύ»

Κάθε βράδυ ήμουνα εγώ μαζί σου

κάθε βράδυ ζωγραφίζαμε τους τοίχους

κάθε βράδυ μίλαγες για τη ζωή σου

ένα βράδυ από ξεχασμένους στίχους....

Ποιητικά τα όνειρά μου, δεν αλλάζουν

Σκυθρωποί οι άνθρωποι μού μοιάζουν

Και για σένα που με ακούς μην σε τρομάζουν

Δυσκολίες, κοροιδίες, δυσφήμιση

και ψεύτικες ιστορίες ...

Γι’ αυτόν που πετυχαίνει πάντα

βρίσκουν να λένε κακολογίες.

Όλου του κόσμου τα μυστήρια είναι καλά

κρυμμένα πίσω από τα μάτια σου για εμένα.

Πες μου αν όλα αυτά που λέω δεν ισχύουν

Αυτοί που κλαίνε δίχως το αύριο να ζήσουν

Όλα αυτά που λέω και τους στιγματίζουν.

Κι η μέρα περνάει αδιάφορα

να έρθει το αύριο να νιώσουμε καλά

Γιατί εσένα είδα πάλι στη δουλειά

και ... «καλημέρα» μού είπες ψιθυριστά.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι στον συγκεκριμένο διαγωνισμό έλαβαν μέρος και αρκετοί μαθητές του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου με ποιήματα που εκφράζουν την ευαισθησία τους και τις ανησυχίες τους.

Το πρώτο βραβείο ποίησης κέρδισε η μαθήτρια της Γ’ τάξης  του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου Ανθή Τάτση για τη συμμετοχή της στον 9ο Μαθητικό Διαγωνισμό « Μελοποιημένη Ποίηση» ,που οργάνωσαν τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια «Παναγία Προυσιώτισσα» .

Η μαθήτρια του σχολείου συμμετείχε στο διαγωνισμό με το  ποίημα που φέρει τον τίτλο «Μέσα στον κόσμο...εσύ»

Να συγχαρούμε τη μαθήτρια  και να της ευχηθούμε η Παναγία να την καθοδηγεί και να της δίνει δύναμη προκειμένου να υλοποιηθούν όλοι οι στόχοι και τα όνειρά της.

Ακολουθεί το ποίημα:

« Μέσα στον κόσμο....εσύ»

Κάθε βράδυ ήμουνα εγώ μαζί σου

κάθε βράδυ ζωγραφίζαμε τους τοίχους

κάθε βράδυ μίλαγες για τη ζωή σου

ένα βράδυ από ξεχασμένους στίχους....

Ποιητικά τα όνειρά μου, δεν αλλάζουν

Σκυθρωποί οι άνθρωποι μού μοιάζουν

Και για σένα που με ακούς μην σε τρομάζουν

Δυσκολίες, κοροιδίες, δυσφήμιση

και ψεύτικες ιστορίες ...

Γι’ αυτόν που πετυχαίνει πάντα

βρίσκουν να λένε κακολογίες.

Όλου του κόσμου τα μυστήρια είναι καλά

κρυμμένα πίσω από τα μάτια σου για εμένα.

Πες μου αν όλα αυτά που λέω δεν ισχύουν

Αυτοί που κλαίνε δίχως το αύριο να ζήσουν

Όλα αυτά που λέω και τους στιγματίζουν.

Κι η μέρα περνάει αδιάφορα

να έρθει το αύριο να νιώσουμε καλά

Γιατί εσένα είδα πάλι στη δουλειά

και ... «καλημέρα» μού είπες ψιθυριστά.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι στον συγκεκριμένο διαγωνισμό έλαβαν μέρος και αρκετοί μαθητές του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου με ποιήματα που εκφράζουν την ευαισθησία τους και τις ανησυχίες τους.

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού μπορείτε να τα δείτε εδώ:

 

 

 Οι μαθητές  αφού παρακολούθησαν βιωματικό εργαστήριο για τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον , βασισμένο στο βιβλίο της Μ. Καμηλάκη " Λέξεις που πληγώνουν" " Λέξεις που χαμογελούν" απο τη Βιβλιοθήκη της Βουλής, υλοποιήθηκε εν συνεχεία  ιδέα των μαθητών για δημιουργία σχετικού κρυπτόλεξου.  

Συγχαρητήρια στους μαθητές που επιμελήθηκαν τη δημιουργία του:
 
Ιωάννη Ζήση
 
Χρήστο Θεοδωρόπουλο και 
 
Γιώργο Μπαλάσκα
 
 
 
 

Υποκατηγορίες

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/qsq7qJQWkrA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>